WK CONTRACT 2010
- voor de vrouwelijke partner –
Hierbij verklaar ik, …………………………………., woonachtig te ……..………………. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.
- Vanaf twee uur voor elke wedstrijd alsmede 1 uur na de wedstrijd zorg ik voor alle drankjes en hapjes voor de mannelijke kijkers
- Ik zal nooit, maar dan ook écht nooit voor het beeldscherm lopen.
- Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal ik dat direct op verzoek van de mannelijke kijkers.
- Tijdens een wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vrouwenvragen.
- Ik respecteer elke opmerking die naar mij wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
- Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen gewassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon).
- Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
- Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er minimaal twee keer een bittergarnituur verzorgd.
- In geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijker tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
- Ik respecteer alle mannelijke kijkers in het huis en doe wat zij mij bevelen.
- Ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.
- Als mij op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal ik dit terstond doen.
- Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijdavond servicen.
- Tijdens de rust zal ik zorgdragen dat het toilet continue fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
- ’s-Ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje

.
Aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.
Aldus overeengekomen te ………………….. op …… / ……. / 2010.
……………………………… …………………………
Handtekening vrouw Handtekening man
(voor akkoord)